لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 636
بازدید کل : 52358
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



10 نکته خارق‌العاده که در مورد مایکل جکسون نمی‌دانستید(+عکس)

تختخواب اکسیژن مایکل جکسون
 

 

 
 

 


مایکل جکسون به خاطر زیبا ماندن و داشتن عمر بیشتر عادت داشت در محفظه اکسیژنی بخوابد. او بعدها به منظور کمک درمانی به قربانیان سوختگی رختخوابش را به یک مرکز پزشکی کالیفرنیایی اهدا کرد.

مجسمه مصری مایکل جکسون


 



 

یکی از کاربران اینترنت عکسی را از تصویر مجسمه زن مصری باستانی در موزه شیکاگو گرفته است. او فکر می‌کند که مایکل جکسون ایده جراحی پلاستیکش را از این مجسمه گرفته!!

پوتین‌های ضد جاذبه زمین اختراع مایکل جکسون



 


 


مایکل کفشهای خاصی را اختراع و به نام خودش به ثبت رسانید. فردی که این کفش را می‌پوشید می‌توانست آنقدر به جلو و به سمت زمین خم شود که گویی اصلا هیچ جاذبه ای وجود ندارد. او از این کفشها برای حرکتهای معروف "خم شدن" در موزیک ویدئوی "Smooth Criminal"  استفاده کرد.

 


گواهینامه فرهادی را مریل استریپ داد

 

و باز هم تبریک به همه ایرانیها و  آقای فرهادی از بابت جایزه اسکار برای فیلم زیباشون ...

 

هفت صبح: آ«جدایی نادر از سیمینآ» در جوایز سزار فرانسه جایزه بهترین فیلم خارجی را به خود اختصاص داد.


 

فیلم "اصغر فرهادی" جمعه شب در سی و هفتمین دوره جوایز سزار درحالی برنده بهترین فیلم خارجی شد که خودش چند هزار کیلومتر آن سوتر در لس آنجلس بود و در مراسمی ویژه گواهینامه نامزدی جایزه اسکار را از دست مریل استریپ گرفت.

این مراسم در مقر آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برگزار شد و مریل استریپ، بازیگر مشهور آمریکایی که امسال هم نامزد دریافت جایزه اسکار است، گواهینامه نامزدی اسکار را به نامزدهای رشته فیلم غیرانگلیسی زبان اهدا کرد.
 



 

در جوایز سزار که از آن به عنوان اسکار سینمای فرانسه یاد می شود. فیلم فرهادی برای دریافت جایزه فیلم های مطرح و مهمی مانند آ«قوی سیاهآ» دارن آرنوفسکی، آ«سخنرانی پادشاهآ» تام هوپر، آ«برانآ» نیکلاس ویندینگ رفن، آ«پسری با دوچرخهآ» برادران داردن، آ«آتش افروزانآ» دنی وینو و آ«ملانکولیاآ» لارس فون تریر را به عنوان رقیب پیش رو داشت.
 


 

آ«جدایی نادر از سیمینآ» که بیشترین فروش خود را از فرانسه به دست آورده است، نامزد دو جایزه اسکار هم هست. فیلم صامت و سیاه و سفید آ«آرتیستآ» به کارگردانی میشل هازاناویسیوس با دریافت جوایز سزار بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر زن (بره نیس بژو)، طراحی صحنه (لارنس بنت)، فیلمبرداری (گیوم شیفمان) و موسیقی (لودویک بورس)، برنده اصلی این دوره جوایز سزار بود که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فرانسه اهدا می کند.
 


 

داستان این فیلم در دهه 1920 و سال های پیش از ورود صدا به سینما روی می دهد و درباره یک قهرمان فیلم های صامت است که با رونق گرفتن سینمای ناطق همه چیز خود را از دست می دهد.

آ«هنرمندآ» از زمان اولین نمایش در جشنواره فیلم کن 2011 بسیاری از جوایز مهم شامل سه جایزه گلدن گلوب، هفت جایزه بفتا و یک جایزه گویا را دریافت کرده و نامزد 10 جایزه اسکار هم هست.
 



  

درام پلیسی آ«پلیسآ» ساخته مای ون که با نامزدی در 13 بخش پیشتاز نامزدهای این دوره جوایز سزار بود، با دو جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار (نایدرا ایادی) و تدوین (لوری گاردت، یان ددت) مراسم را ترک کرد. درام سیاسی آ«وزیرآ» ساخته پی یر شولر، جوایز سزار بهترین بازیگر مرد مکمل (میشل بلانک)، فیلمنامه غیراقتباسی پی یر شولر) و تدوین صدا را دریافت کرد. این فیلم در 11 بخش، بخت دریافت جوایز سزار را داشت. عمر سی برای آ«تسخیرناپذیرآ» جایزه سزار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و یاسمینا رضا برای آ«کشتارآ» ساخته رومن پولانسکی برنده جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

آ«گربه خاخامآ» جایزه بهترین فیلم انیمیشن را گرفت و جایزه بهترین مستند به آ«Tous au Larzacآ» ساخته کریستین رود اعطا شد.

کیت وینسلت بازیگر آمریکایی برنده اسکار جایزه سزار افتخاری را دریافت کرد. آکادمی سزار 3309 عضو دارد.


نقاشی‌های شگفت‌انگیزی که چشمانتان را فریب می‌دهد

 


زندگینامه احمد شاملو (شاعر)

 

شاعر عشق و حماسه و آزادی
«آه اگر آزادی سرودی میخواند /كوچك / همچون كجادیواری فرو ریخته بر جای نمیماند / سالیان بسیار نمیبایست / دریافتن را/كه هر ویرانه نشانی از غیاب انسانی است / كه حضور انسان / آبادانی است»

احمد شاملو در تاریخ فرهنگ و ادبیات معاصرایران پدیده ای استثنایی، تاثیرگذار و ماندگار است. برای رمزگشایی راز اینماندگاری مطالعه زندگی و شعرهایش و دوره ای كه در آن زیسته است از اهمیتویژه ای برخوردار است. شعر شورانگیز شاملو چكیده تاریخ نانوشته معاصر اینسرزمین است. او زندگی پرفراز و نشیب و پرتلاطمی را پیموده است. كوچ پیاپیپدرش ـ كه نظامی بود ـ به همراه خانواده اش از این شهر به آن شهر برایكودكی شاملو زندگی آرامی نبود و شادی و نشاطی كودكانه در برنداشت. زندگیاش از همان آغاز سراسر رنج و تنهایی بود.
«در شب سنگین برفی بی امان / بدین رباط فرود آمدم
هم از نخست پیرانه خسته»

پس از دوران كودكی كه تماما به دربه دری گذشت، بعدهادر رویارویی با جامعه نیز آسایشی ندید و از فقر، بی عدالتی، سفاهت ونامردمیها آسیبهای فراوان دید. او در نوجوانی با گرایشی وطن پرستانه ونفرت از اشغالگران متفقین، به آلمانیهای نازی كه شعار برتری نژاد آریاییسر میدادند، روی میآورد. به خاطر همین علاقه، سال سوم دبیرستان ایرانشهرتهران را رها میكند و به شوق یادگیری زبان آلمانی، در كلاس اول دبیرستانصنعتی كه استادان آلمانی داشت ثبت نام میكند. در سال 1323 به خاطراعتقادات وطن پرستی افراطی و طرفداری از آلمان، متفقان او را دستگیر و بهزندان شورویها در رشت منتقل میكنند. این ماجرا را از خودش بشنویم:


شکست عشقی شهره لرستانی

در سال هایی که نبود بارها از خودمان سؤال کردیم که ناگهان کجا رفت. شهره لرستانی چرا دیگر بازی نمی کند؟ اصلا کجاست این دختر جوان و زیبای سریال های «آپارتمان» و «امام علی». «کو لیلی» فیلم درخشان لیلی با من است؟ این یک علامت سئوال بزرگ بود. سؤالی که یک راز بزرگ در خود داشت. رازی که ما از آن بی خبر بودیم و این بی خبری باعث شد آرام آرام او را به صندوقچه خاطرات بسپاریم. اما این پایان کار نبود. شهره لرستانی دوباره برگشت. این بار با هیئتی تازه که اثر عبور غمبار زمان در آن مشهود بود. خب، باید جشن می گرفتیم و البته او هم با حضور در کارهای طنز به این لبخند دامن می زد. اما آن راز همچنان در جای خود باقی بود. رازی که برای اولین بار در این بخش تازه از مجله پردیس بر زبان شهره لرستانی می آید.


تصاویری از حاشیه‌های کنسرت رضا صادقی برای فیلم(بی‌خداحافظی)


رضا صادقی که چند وقتی است درگیر ضبط فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی است برای ضبط قسمت‌های از این فیلم بروی استیج رفت. نکته جالب اینجاست که به پیشنهاد خود رضا صادقی به جای استفاده از هنروران به عنوان حاضرین در کنسرت از هواداران خود رضا صادقی دعوت شود تا در این قسمت حضور یابند.
با یک اطلاعیه ساده صد‌ها نفر از هواداران چند شب پیش در تالار اندیشه برای این کنسرت گرد هم آمدند. در ابتدای برنامه اقای نشاط تهیه کننده این فیلم دقایقی در مورد کار صحبت کرد و بعد رضا صادقی به روی سن آمد.
رضا صادقی در این کنسرت قطعاتی از البوم «دیگه مشکی نمی‌پوشم» را اجرا کرد که با استقبال حضار همراه شد. «دیگه مشکی نمی‌پوشم» اهنگی بود که رضا صادقی با این آهنگ روی صحنه امد و سپس یادگاری، خرابم نکن، چراغ هارو خاموش کن (۲بار)، شیر خسته و تو با منی را اجرا کرد. گروه فیلمبرداری هم مشغول ضبط صحنه‌های مورد نظر خود از این فیلم بودند.
رضا صادقی بار‌ها از همه هواردانش به خاطر حضورشان تشکر کرد و وعده برگزاری یک کنسرت خاص را بزودی در تهران داد.


انواع واقسام شلوار لی مخصوص خانم ها

 

 




یاد والت دیسنی به خیر...!

 

 



کارنامه والت دیزنی

او در5دسامبر سال ۱۹۰۱ در شیکاگو دیده به جهان گشود. او از یک خانواده کشاورز بود.از کودکی به آموختن نگارگری پرداخت. در جنگ جهانی یکم راننده آمبولانس بود.او پس از جنگ به تبلیغات تلویزیونی پرداخت. در سال ۱۹۲۲ با کسی به نام اوب ایورکز شرکتی به راه انداخت.در ۱۹۲۳ به هالیوود رفت و آغاز به ساخت کارتون کرد. نخستین کار بزرگش آفرینش چهره‌ای به نام میکی ماوس بود. در ۱۹۳۰ بسیار نامدار شده بود. وی در ۱۹۳۷ نخستین فیلم بلند پویانمای خود به نام سپیدبرفی را ساخت. وی همچنین کارگاهی فراهم کرده بود که در آن به اموزش پویانماگران می‌پرداخت. وی در ۱۷ ژوئیه ۱۹۵۵ دیزنی‌لند را گشود


 

 

 



نقاشی با بوسه!

دختری به نام "ناتالی آیریش" از كودكی همه را با استعداد بی نظیرش در هنر نقاشی شگفت زده میكرده است. او با با بوسه بر صفحه سفید ابتكاری تازه در طرح هایی بی نظیر را خلق كرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com