لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



كوهی که شبانه روز در حال سوختن است


در جاده رامهرمز به سمت رود زرد و در مسیر خیجه و ماماتین بعد از روستای گنبد لران، کوهی آتشین وجود دارد که از گذشته های دور تا کنون شبانه روز میسوخته است، مردم محلی به این کوه «تشکوه» میگویند.

 



 

به گفته کارشناسان زمین شناسی دلیل شعله ور شدن آتش کوه گوگرد موجود در زمین و متصاعد شدن گاز طبیعی از عمق زمین به سطح است.

 

  
 

1- روشنی آتش این کوه در تاریکی شب جلوه زیبایی به منطقه می دهد به گونه ای که تا به حال توانسته گردشگران زیادی را در ساعات شب به سوی خود بکشاند. مسئله قابل توجه برای گردشگران این است که در مجاورت این آتش کوه به دلیل وجود گاز متصاعد شده در هوا نمی توان آتش دیگری روشن کرد. جالب این است که گردشگران برای رسیدن به این منطقه از مردم استان کمک می گیرند چون هیچ تابلویی برای نشان دادن این جاذبه گردشگری و نفتی خوزستان وجود ندارد.

 

2- غیر از تشکوه در نزدیکی شهر صنعتی امیدیه و منطقه آغاجاری نیز کوهی وجود دارد که مردم محلی آن را کوه سوخته مینامند. از لابه لای خاک و سنگهای کوه سوخته زبانه های آتش بیرون میآید و دود سیاهی را راهی آسمان میکند. این دود باعث می شود تا فضای اطراف چشمه های آتش این کوه نیز سیاه رنگ به نظر برسد.

 

کوه سوخته کوچکتر از تشکوه است. رنگ سیاه کوه آن را از سلسله جبال اطرافش مجزا کرده است. در قله کوه در اثر زمین لغزش یا رانش زمین شکاف عمیقی وجود دارد که دهانه اصلی خروج گاز بوده و آتش از درون آن شعله ور است.

 

3- کوه سوخته امیدیه به دلیل شکل و شمایل ظاهری و آثار و شواهد هیدروکربوری در سطح زمین یک اثر ژئوتوریسمی ارزشمند و گرانبها در حوزه زمین شناسی است که نه تنها برای زمین شناسان بلکه برای همه علاقمندان به طبیعت جذاب و دیدنی به نظر میرسد.

 

4- تشکوه و کوه سوخته از نظر مباحث زمین شناسی بسیار با اهمیت و مورد مطالعه کارشناسان این حوزه است و اکنون تشکوه که بیشتر در میان مردم شهرت دارد به یکی از جاذبه های عجیب گردشگری استان خوزستان تبدیل شده است.

 

 

 


انواع واقسام شلوار لی مخصوص خانم ها

 

 




یاد والت دیسنی به خیر...!

 

 



کارنامه والت دیزنی

او در5دسامبر سال ۱۹۰۱ در شیکاگو دیده به جهان گشود. او از یک خانواده کشاورز بود.از کودکی به آموختن نگارگری پرداخت. در جنگ جهانی یکم راننده آمبولانس بود.او پس از جنگ به تبلیغات تلویزیونی پرداخت. در سال ۱۹۲۲ با کسی به نام اوب ایورکز شرکتی به راه انداخت.در ۱۹۲۳ به هالیوود رفت و آغاز به ساخت کارتون کرد. نخستین کار بزرگش آفرینش چهره‌ای به نام میکی ماوس بود. در ۱۹۳۰ بسیار نامدار شده بود. وی در ۱۹۳۷ نخستین فیلم بلند پویانمای خود به نام سپیدبرفی را ساخت. وی همچنین کارگاهی فراهم کرده بود که در آن به اموزش پویانماگران می‌پرداخت. وی در ۱۷ ژوئیه ۱۹۵۵ دیزنی‌لند را گشود


 

 

 



نقاشی با بوسه!

دختری به نام "ناتالی آیریش" از كودكی همه را با استعداد بی نظیرش در هنر نقاشی شگفت زده میكرده است. او با با بوسه بر صفحه سفید ابتكاری تازه در طرح هایی بی نظیر را خلق كرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


كوچكترین پل بین المللی دنیا

تصویری که می بینید کوچکترین پل بین المللی دنیاست که جزیره سمت چپ که متعلق به کانادا می باشد را به جزیره سمت راست که متعلق به آمریکاست وصل می کند.

 

 

 

 


شخصیت های کارتونی در واقعیت (عکس)

 



 


مدل های جدید و مدرن مبلمان منزل

 

 

 


4 توصیه همه برای داشتن شکمی صاف



 عکس   4 توصیه مهم برای داشتن شکمی صاف

۱/ بهتر و مناسب تر بخورید و بیاشامید
یک تغذیۀ نامناسب و نداشتن فعالیت های جسمی کافی، خود را به شکل چربی های اضافه نشان می‌دهند که این چربی ها هم در اولین مرحله در ناحیۀ شکم جا خوش می‌کنند. اما آیا ممکن است تمایل به کوچک کردن شکم داشته باشیم، بدون اینکه وزن مان بیش از حد باشد، چه طور می‌توان این مشکل را حل کرد؟ بهتر و مناسب تر بخورید و بیاشامید. و مسلماً، تغذیه ای افراطی و نامتعادل باید اصلاح شود. اما باید بدانید که هضم برخی غذاها از برخی دیگر بسیار سخت تر است.


در نتیجه، این غذاها مدت بیشتری در مجاری گوارشی باقی می‌مانند و شکم را متورم می‌کنند. در بین این خوراکی ها، می‌توان به گل کلم، بروکلی، نخود فرنگی، لپه، نخود، عدس و … اشاره کرد.  

اما چند توصیۀ ضروری دیگر:
خوردن سبزیجات خام را محدود کنید زیرا هضم آنها سخت است. به جای آنها، سبزیجات پخته را در الویت قرار دهید. و همچنین میزان میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر، مانند: لوبیا سبز، کاهو، گوجه و آلو را افزایش دهید. غلات کامل جزء الویت های تان باشد. این غلات را می‌‌توانید به واسطۀ خوردن نان های کامل دریافت کنید.
از خوردن خوراکی های چرب بپرهیزید زیرا این مواد روند گوارش را کند می‌کنند، خوراکی هایی مانند نان وینی، غذاهای سس دار و سیب زمینی سرخ کرده.
به همین علت، مصرف قندهای سریع الجذب تان را هم مهار کنید، این نوع قند در خوراکی هایی مثل: آب نبات و شیرینی جات، مربا، دسرها، بستنی و البته سس ها و نان سفید وجود دارد.
۲/ نوشیدنی های گازدار ممنوع
آب زیاد بنوشید، حداقل ۱٫۵ لیتر در روز؛ این میزان آب را در تمام طول روز تقسیم کنید.
۳/ تحرک داشته باشید و شکم تان را عضلانی کنید
تحرک به  جسم تان حیات می‌دهد، باعث می‌شود که بدن تان روی فرم بماند و چربی های اضافه را کم می‌کند. اما ورزش یک کارکرد دیگر هم دارد و آن عضله سازی است. عضلانی شدن شکم نیز به صاف و تخت نگه داشتن آن کمک می‌کند. علاوه بر این تأثیر جسمی، ورزش گوارش را نیز تسهیل می‌کند.
پیاده روی عالی است، همچنین ورزش هایی مانند شنا، دوچرخه سواری، ژیمناستیک و بهتر از آن ژیمناستیک در آب توصیه شده اند.
اما یک جلسه کوتاه حرکات شکمی برای عضلانی کردن شکم نیز کافی و اثربخش است.
۴/ گیاهان را هم امتحان کنید
بسیاری از گیاهان به داشتن نقش تسهیل کنندۀ گوارش معروف اند. بنابراین آنها می‌توانند تأثیر قابل توجه داشته باشند، خصوصاً دم کردنی ها که باعث بیشتر شدن ادرار و کمک به شرایط بدن می‌شوند.

چرا کرم های لاغری را امتحان نمی‌کنید؟
آنچه که واضح است این است که ماساژ شکمی هنگامی که کرم هم مالیده باشد مفید است زیرا گردش خون را تحریک می‌کند. حتی اگر تمام اینها باعث شوند که مقدار کمی از چربی های تان از بین بروند، باز هم مفید هستند. اگر نمی‌خواهید از کرم های لاغری استفاده کنید، می‌توانید از یک روغن ماساژ یا یک روغن عصاره ای یا شیر مخصوص بدن بهره ببرید یا از همۀ اینها ساده تر، با استفاده از دستکش و زیر دوش حمام بدن تان را ماساژ دهید.
اگر باردار هستید و یا در ایام شیردهی به سر می‌برید، قبل از اینکه نظر متخصص سلامت را جویا شوید، به هیچ وجه از روغن های عصاره ای و گیاهان استفاده نکنید.



7غذای مفید و همه برای زنان

 


 عکس   7 غذای مفید و مهم برای زنان   جدید

مطالعه صورت گرفته نشان می‌دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می‌اندازد.
 اولین قدم برای انتخاب رژیم سالم، خوردن انواع مواد غذایی و به مقدار متعادل است.


تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که مصرف این ۷ مواد غذایی بیماری‌های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از زنان دور می‌کند.
۱-‌ گوجه فرنگی
به گفته محققان مصرف مواد غذایی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می‌تواند در رفع سرطان سینه و گردنه رحم موثر باشد.
۲- بذر کتان
 دانشمندان ترکیب‌های مفیدی را همانند چربی‌های امگا ۳ و فیبر در بذرکتان یافته‌اند. مطالعات انجام شده در کلینیک مایو نشان می‌دهد مصرف ۴۰ گرم بذرکتان می‌تواند به کاهش تری گلیسیرید کمک کند. البته پزشکان مصرف بذر کتان در دوران بارداری را پیشنهاد نمی‌کنند.
۳- کلم پیچ
 این گیاه خوراکی که حاوی آنتی اکسیدان‌ها است از چشم محافظت می‌کند و علاوه بر این سرشار از ویتامین C و کلسیم است.
۴- ماهی
 مصرف ماهی بخصوص ماهی آزاد بدلیل روغن موجود در آن می‌تواند به رشد جنین در دوران بارداری کمک کند. همچنین ازآنجایی که درصد بالایی از زنان بر اثر بیماری‌های قلبی جان خود را از دست می‌دهند، خوردن این ماهی می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌های قلبی مفید باشد.
۵- آب آلبالو
 مصرف آب آلبالو نه به دلیل ویتامین C آن بلکه به دلیل آنتی اکسیدان‌های موجود درآن توصیه می‌شود. آنتی اکسیدان‌های موجود در آب آلبالو می‌تواند از رشد باکتری در دیواره مثانه جلوگیری کند.
۶-‌ ماست یونانی (ماست چکیده پرپروتئین)
 خوردن این ماست به دلیل داشتن پروتئین بالا به کاهش وزن و حفظ ماهیچه‌ها کمک می‌کند. همچنین زنان با مصرف این ماست می‌توانند دوران کهنسالی را راحت‌تر بگذرانند.
۷- گردو
 مصرف گردو می‌تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند. مطالعه صورت گرفته نشان می‌دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می‌اندازد.


پیام های دلتنگی

وقتی  دلتنگ میشوم  تو را در میان اشکهایم می بینم ولی اشکهایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند ..........



نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .



چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار
دلتنگيهايم قدم بزنم
در اين خيابان
كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست
...نه آقايان:
مسير من با شما يكي نيست
از سرعت خود نكاهيد
من آداب دلبري را نمي دانم




آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com